شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

علم و فرهنگ

علم و فرهنگ

تبلیغات

کوچکترین خودروی جهان در گینس

♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥ H222..Ir  کوچکترین خودروی جهان در گینس ♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥ H222..Ir

 
عنوان کوچکترین خودروی جهان با قابلیت حمل سرنشین در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.
 
این خودرو کوچک با 104.14 سانتیمتر ارتفاع، 66.04 سانتیمتر عرض و 132.08 سانتیمتر طول رکورد گینس را بدست آورد.

به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، این رکورد در ماه مه سال 2009 میلادی در انگلیس بدست آمد.


نحوه پرتاب گلوله از اسلحه + تصویر متحرک

♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Irنحوه پرتاب گلوله از اسلحه + تصویر متحرک!♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Ir

 
 در این انیمیشن نحوه پرتاب گلوله از داخل یک اسلحه به خوبی نمایش داده می شود.
 


برچسب ها : ,

تولد بره ای با سر انسان!!!!

♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Irتولد بره ای با سر انسان!!!!♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Ir

 
من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است...
 
وقوع چنین رویدادی یك واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یكی از روزنامه‌های « تركیه » آمده است كه یك بره از یك گوسفند در یكی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. نكته جالب در تولد این بره مرده آن است كه این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشكی كه مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوكه شود.

 


برچسب ها : ,

منوی افطار چندصدهزار تومانی برج میلاد

♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Irمنوی افطار چندصدهزار تومانی برج میلاد♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..Ir

 
برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و....!
 


برچسب ها : ,

عکس: گاف در سریال «مادرانه»

♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..irعکس: گاف در سریال «مادرانه»♥♦♥علم و فرهنگ♥♦♥H222..ir

 
در قسمت گذشته سریال مادرانه که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود بازیگر این سریال گوشی تلفن همراه را به صورت برعکس گرفته و با آن صحبت می نماید که این گاف بامزه از دید دست اندرکاران سریال مخفی مانده است...!
 
عاقا این اردلان توی مادرانه کلن با آیفون مشکل داره دیشبم
میخواست جواب بده هی میزد نمیشد
خو عزیز من یه گوشی بدید دست این باهاش راحت باشه...
اصن یه وضی...
 


داماد 92 ساله و عروس 22 ساله!!!!!

 
یک کشاورز عراقی 92 ساله با زنی ازدواج کرده که 70 سال از خودش جوانتر است!!!!
 
موصلی محمد المجامئی کشاورز 92 ساله عراقی پنجشنبه شب در مراسمی باشکوه با زنی 22 ساله ازدواج کرد.

در این مراسم علاوه بر پیرمرد عراقی دو نوه 16 و 17 ساله او نیز با نامزدهای خود ازدواج کردند. در مراسم ازدواج علاوه بر اهالی روستا و اعضای خانواده عروس و داماد؛ روسای قبایل منطقه ، ریش سفیدان و دیگر بزرگان محلی شرکت داشتند.

♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی♦
موصلی محمد المجامئی اهل روستای غوبان در نزدیکی سامرا سه سال پیش همسر نخستش را پس از 58 سال زندگی مشترک از دست داد. وی دارای 12 پسر و 4 دختر از ازدواج اولش است.

مونا مخلیف الجوباری عروس 22 ساله که او نیز اهل روستای غوبان است به نوبه خود گفت: امیدوار است که همسرش را خوشبخت کند و فرزندان او به ویژه پسرانش حضور وی را  به عنوان همسر پدرشان بپذیرند. 


♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی♦پوشیدن 245 تیشرت روی هم!!!♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی♦

 
 
 
شاید باورتان نشود اما برای پوشیدن تی شرت نیز رکوردی در دنیا وجود دارد. این رکورد توسط مردی به نام بودیسلی و در سال 2010 زده شد.
 
 بودیسلی توانست 245 تی شرت را در کمتر از دو ساعت روی هم بپوشد. این همه تی شرت روی هم، وزن او را تا 68 کیلوگرم افزایش داد ولی باعث شد تا او بتواند رکورد 238 تی شرت قبلی را جابه جا کند.
♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی♦

 



برچسب ها : ,

♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦شبیه ترین سیاره به زمین کشف شد...!♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦

 
تلسکوپ فضایی هابل برای اولین بار سیاره آبی رنگی را که همرنگ سیاره زمین است، کشف کرد.
 
ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ فضایی هابل این سیاره را که از آن با عنوان " HD 189733b" یاد می کنند، کشف کرده اند، رنگ این سیاره چون زمین از فضا آبی لاجوردی است.

♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦

اما پس از صحبت از رنگ این سیاره، تمام شباهتهای آن با زمین خاتمه می یابد.

قطرات باران در این سیاره چون شیشه است و باد با سرعت 7 هزار کیلومتر در ساعت در آن می وزد.

این سیاره همرنگ زمین در فاصله 63 سال نوری از ما قرار گرفته و یکی از نزدیکترین سیارات شبیه به زمین است که با عبور از مقابل ستاره خود برای ما قابل مشاهده می شود.

رنگ آبی این سیاره انعکاس اقیانوسهای استوایی آن نیست بلکه در نتیجه اتمسفر مه آلود و متلاطم آن به وجود آمده که وجود ذرات سیلیسات نیز در آن بی تأثیر نبوده است.

تام ایوانز از دانشگاه آکسفورد از دیگر نوسیندگان این مقاله گفت: ما روشنی کل سیستم و طیف آبی رنگ این سیاره را زمانی مشاهده کردیم که " HD 189733b " از مقابل خورشید خود گذشت.

http://h222.loxblog.com/

 منبع اصلیخبرگذاری مهر  ؛ انتشار مطالب با ذکر منبع و درج لینک مستقیم مجاز است!

 

 



اطلاعیه یک ساندویچی در ماه رمضان!

 

♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦اطلاعیه یک ساندویچی در ماه رمضان!♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦ 
 
 
بلاخره برای تامین مخارج زندگی باید کار کنه یا نه؟الکی واسه خودت قضاوت نکن . همه مردم که نمیتون روزه بگیرن یه عده بیمارن یه عده واسه بچه شون میگیرن و ....
 
جهت مشاهده این اطلاعیه جالب و خلافانه به ادامه مطلب بروید...!
 

 



برچسب ها : ,

«فیس‌بوک» از «گوگل» پیشی گرفت...!!

♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦«فیس‌بوک» از «گوگل» پیشی گرفت...!!♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦


 
در سیستم رنکینگ سايت آلکسا که بر مبنای معدل ماهانه بازدید کنندگان و تعداد صفحات بازدید شده می‌باشد در ماه های جون و جولای میلادی ۲۰۱۳ فیس بوک از گوگل پیش افتاده است.
 
در سیستم رنکینگ سايت آلکسا که بر مبنای معدل ماهانه بازدید کنندگان و تعداد صفحات بازدید شده می‌باشد در ماه های جون و جولای میلادی ۲۰۱۳ فیس بوک از گوگل پیش افتاده است. 

در  حال حاضر پنج سایت اول جهان به ترتيب «فیس بوک، گوگل، یوتیوب، یاهو و آمازون» هستند. در اغلب كشورهاي جهان گوگل و فيس‌بوك در رده اول يا دوم رتبه‌بندي آلكسا قرار دارند اما در ايران، در حاليكه گوگل در صدر قرار دارد، فيس‌بوك به دليل اينكه فيلتر است، از رتبه پاييني برخوردار است. 
♦علم و فرهنگ ؛ بهترین مطالب سرگرمی و علمی و البته ورزشی♦

در حال حاضر ۱۰ سايت پربازديد در ايران در رده بندي الكسا به شرح زير مي‌باشند: گوگل، ياهو، بلاگفا، ورزش ۳، خبرگزاري فارس، ميهن‌بلاگ، تارنما‌ها (سايتي كه به هنگام سعي در ورود به سايت‌هاي فيلتر شده، در مرورگر اينترنت كاربران ايراني ظاهر مي‌شود)، فيس‌نما، سايت تابناك و پرشين بلاگ.


برچسب ها : ,,,,

.