شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

علم و فرهنگ

علم و فرهنگ

تبلیغات

عجایبی که فقط در ایران می توان دید!(سری 1)

 

عحایبی که فقط در ایران میتوان دید...!


 
 
 
فقطو فقط تویه ایرانه ها...!!! بدون شرح...!
 

عجایبی که فقط در ایران می توان دید (37)

عجایبی که فقط در ایران می توان دید (37)

عجایبی که فقط در ایران می توان دید (37)

بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

داستانک: قدرت یک کودک!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com داستانک: قدرت یک کودک♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" گفتن لزوماً به معنای "نه" نیست.
 
 
 

او در بعد از ظهر یکی از روزها به عمویش کمک می کرد تا در یک آسیاب قدیمی گندم آرد کند.

عمویش مزرعه بزرگی داشت که در آن تعدادی زارع بومی زندگی می کردند. بی سرو صدا در باز شد و دختر بچه کم سن و سالی به درون آمد، دختر یکی از مستاجرها بود؛ دخترک نزدیک در نشست. عمو سرش را بلند کرد، دخترک را دید، با صدایی خشن از او پرسید: "چه می خواهی؟ "

کودک جواب داد : "مادرم گفت 50 سنت از شما بگیرم و برایش ببرم.

عمو جواب داد: " ندارم، زود برگرد به خانه ات" کودک جواب داد: "چشم قربان" اما از جای خود تکان نخورد. عمو به کار خود ادامه داد. آن قدر سرگرم بود که متوجه نشد کودک سر جای خود ایستاده. وقتی سرش را بلند کرد، کودک را دید بر سرش فریاد کشید که: "مگر نگفتم برو خانه. زود باش."

دخترک گفت:" چشم قربان" اما از جای خود تکان نخورد. عمو کیسه گندم را روی زمین گذاشت ترکه ای برداشت و آن را تهدید کنان به دخترک نشان داد. منظور او این بود که اگر نرود به دردسر خواهد افتاد. داربی نفسش را حبس کرده بود، مطمئن بود شاهد صحنه ناخوشایندی خواهد بود. زیرا می دانست که عمویش عصبانی است. وقتی عمو به جایی که کودک ایستاده بود، نزدیک شد، دخترک قدمی به جلو گذاشت و در چشمان او نگاه کرد و در حالی که صدایش می لرزید با فریادی بلند گفت: "مادرم 50 سنت را می خواهد." عمو ایستاد. دقیقه ای به دختر نگاه کرد، بعد ترکه را روی زمین گذاشت، دست در جیب کرد و یک سکه 50 سنتی به دخترک داد. کودک پول را گرفت و عقب عقب در حالی که همچنان در چشمـان مردی که او را شکسـت داده بود می نگریست به سمت در رفت. وقتی دخترک آسیاب را ترک کرد، عمو روی جعبه ای نشست و از پنجره مدتی به فضای بیرون خیره شد. این نخستین بار بود که کودکی بومی به لطف اراده خود توانسته بود سفید پوست بالغی را شکست دهد.

نویسنده: ناپلئون هیل

بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده مطلالب بیشتر به صفحات بعدی دعوت میکند...!



برچسب ها : ,

♦بی‌احترامی هواداران به پرچم ایران +عکس♦

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com بی‌احترامی هواداران به پرچم ایران +عکس♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
تعدادی از هواداران استقلال در یکی از دیدارهای تیم ملی به پرچم ایران بی‌احترامی کردند.
 

کارلوس کی روش در دیدارهای اخیر تیم ملی بخش عمده ترکیب اصلی را به نفرات استقلال اختصاص داد.

 این اتفاق باعث شد تا هواداران استقلال، تیم ملی را با تیم خود مقایسه کرده و حتی از تیم ملی استقلال سخن به میان آورند.

 آنها به این حرکت ناپسند بسنده نکرده و برخی شان در دیدار تیم ملی برابر لبنان در ورزشگاه آزادی پرچم مقدس ایران را تغییر داده و به جای رنگ قرمز،‌ از رنگ آبی استفاده کردند و با خوشحالی تصویر این بی احترامی خود را نیز ثبت کردند.

 پس از اهتزار پرچم کشورهای بیگانه در ورزشگاه های مختلف این جدیدترین نوع توهین تماشاگران فوتبال به ارزش ها محسوب می شود.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com
 
بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده مطلالب بیشتر به صفحات بعدی دعوت میکند...!
 


برچسب ها : ,,

♦لوگوی علم و فرهنگ♦

♦به بروزترین وب لوکس بلاگ خوش اومدین...!♦ - H222.LoxBlog.Com



برچسب ها : ,,

عکس : «اَنگری بردز» واقعی!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com عکس : «اَنگری بردز» واقعی! ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com 

 
 
 
بیچاره...!!!!!                                                                                            بروزترین وب لوکس بلاگ ♦علم و فرهنگ♦
 
 
 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!


برچسب ها : ,,,,,

داستانک؛ لیوان مشکلات

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com داستانک ؛ لیوان مشکلات ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم...
 
 
 

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.

 استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.

 شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟ و ...

بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده ادامه داستانک ؛به ادامه مطلب دعوت میکند...!
 
♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com
 
 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

عکس : بزرگترین تلویزیون جهان!!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com  بزرگترین تلویزیون جهان روانه بازار شد!♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
فروش بزرگترین تلویزیون جهان که محصول شرکت شارپ و 90 اینچ است در اروپا آغاز شد...! برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید و همچنین ما رو از نظرات خوبتان دریغ ننمائید...! خیلی کتابی بود مگه نه؟ خخخخ...! ♦علم و فرهنگ♦
 
 
 

برای مشاهده تصاویر به صورت بهینه باید حداقل تا 3.5 متری این تلویزیون بنشینید. ارتفاع این تلویزیون 1.2 متر و عرض آن 2 متر است و 64 کیلوگرم وزن دارد.

شرکت شارپ اعلام کرده که به علت کم بودن فیلم‌ها و تصاویر با رزولوشن 4K، این تلویزیون را با رزولوشن معمولی 1080p ساخته‌است.

برای مشاهده تصاویر به صورت بهینه باید حداقل تا 3.5 متری این تلویزیون بنشینید. ارتفاع این تلویزیون 1.2 متر و عرض آن 2 متر است و 64 کیلوگرم وزن دارد.

شرکت شارپ اعلام کرده که به علت کم بودن فیلم‌ها و تصاویر با رزولوشن 4K، این تلویزیون را با رزولوشن معمولی 1080p ساخته‌است.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com
 
بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!


برچسب ها : ,,,,,,,,,

خودکار جان، تولدت مبارک...!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Comخودکار جان، تولدت مبارک!!♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
شاید مردم امروز به یاد نیاورند که در گذشته، برای نگارش هر متن و مقاله‌ای، چه مشکلات و محدودیت‌هایی وجود داشت...!
 
 
 

شاید مردم امروز به یاد نیاورند که در گذشته، برای نگارش هر متن و مقاله‌ای، چه مشکلات و محدودیت‌هایی وجود داشت. دورانی که نوشتن با یک ظرف جوهر و پر پرندگان به کندی پیش می‌رفت. اما  دانش آموزان جوان امروز، از ابزاری به نام خودکار و روان نویس استفاده می‌کنند که به سبب برخورداری از سری گوی شکل، امر نگارش با دست را بسیار شیرین‌تر، آسان‌تر و سریع‌تر کرده است. اما آیا می‌دانستید که ابزاری که تا این حد کاربردی طراحی شده، نخست 75 سال پیش بود که برای اولین بار همدم ادیبان و نویسندگان گشت.

بگذارید به سال 1888 برگردیم که فردی به نام جان.جی.لاود اولین ابزار نویسندگی را خلق کرد که می‌توانست بود مقداری جوهر را با خود حمل کرده و قادر به بر جای گذاشتن خاطرات، احساسات و داستان‌های نویسندگان دوران بر روی چرم باشد. اما در دوره‌ای که کاغذ جای خود را یافته و کاربرد فراوانی پبدا کرده بود، طرح او چندان باقی نماند و علی‌رغم استقبال اهل فن، به دست فراموشی سپرده شد.

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

سپس در 1938 میلادی، یعنی 75 سال پیش، لاسزلو بایرو و برادرش جورجی نمونه‌ی موفق‌تر خود را به ثبت رسانیدند. مدلی که از روشی مشابه، اما جوهری غلیظ‌‌ تر و بدنه‌ای باریک‌تر و خوش‌ساخت‌تر بهره می‌برد و در ضمن قادر بود که بر روی کاغذ هم بنویسد.

بدین گونه بود که ابزاری فراهم شد تا به ما این قدرت را بدهد تا با دستان خود تاریکی‌ها و جهالت را کنار زده و دانایی و دوستی را فرا افکنیم. 

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

♦عکس : بهت سرمربی کره پس از شکست♦

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com بهت سرمربی کره پس از شکست!! ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com


وقتیآسانسور برج 97 طبقه ایخراب شود 
 
تيم ملي ايران با برتري يک بر صفر برابر کره جنوبي به عنوان تيم اول گروه راهي جام جهاني برزيل شد...! و این هم چهره بهت زده چوی...!


 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

♦ايران با اقتدار مسافر برزيل شد!♦

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com ايران با اقتدار مسافر برزيل شد...! ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com


وقتیآسانسور برج 97 طبقه ایخراب شود 
 
تيم ملي ايران با برتري يک بر صفر برابر کره جنوبي به عنوان تيم اول گروه راهي جام جهاني برزيل شد...!

.

    لي پوشان ايران با يک نمايش منطقي و به دور از احساس توانستند با نتيجه يک بر صفر حسرتي که چهار سال پيش در کره در دل ايراني ها ماند، در همين کشور به اشک شوق تبديل شود.
    ايران در رقابت هاي مقدماتي با 5 پيروزي، يک تساوي و دو شکست با 16 امتياز به عنوان تيم نخست گروه خود راهي جام جهاني شد. نکته  جالب کسب 9 امتياز از اين شانزده امتياز در سه بازي آخر بود. جايي که اميدها بسيار کم شده بود.
     شاگردان کي روش که در ديدارهاي اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازي اخير خود کاري کردند کارستان. گرفتن شش امتياز از کره   جنوبي و دبل کردن تيمي که چهار سال پيش ايران را از جام جهاني محروم کرد، لذتي فراتر از پاسخ دادن به کري خواني هاي نه چندان دوستانه  داشت.
ايران پيش از اين در جام جهاني 1978 آرژانتين، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند يکي‌درميان حضور در جام جهاني اين بار نوبت ما بود که در بزرگ ترين رويداد فوتبالي جهان در عرصه ملي شرکت کنيم.
مردان آريايي در جام جهاني نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ايران تنها يک برد در جام جهاني به دست آورده که مقابل آمريکا در سال 1998 به دست آمده است.
 با توجه به برگزاري رقابت هاي مقدماتي در جام جهاني در ساير قاره ها ايران به عنوان سومين تيم راهي جام جهاني 2014 شد. پيش از اين ايران، ژاپن و استراليا صعود خود به جام جهاني را جشن گرفتند...!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

علم و فرهنگ نیز این برد شیرین و صعود مقتدرانه به جام جهانی را به تمام ملت ایران تبریکم عرض مینماید...!

   

 
 
 
 
شما برای منبع زدن ؛ باید در قسمت منبع ؛ آدرس ما را بنویسید...!

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

.