شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

علم و فرهنگ

علم و فرهنگ

تبلیغات

وقتی آسانسور برج 97 طبقه ای خراب شود

 وقتی آسانسور برج 97 طبقه ای خراب شود!!!


وقتی آسانسور برج 97 طبقه ای خراب شود 
 
 
یک طبقه، دو طبقه، حتی 10 طبقه را نیز می توان تحمل کرد، اما 97 طبقه را نه!

 
 
 

ساکنان میلیونر در بلندترین برج مسکونی جهان در دبی بعد از خرابی هم زمان 8 آسانسور برج، مجبور شدند پیاده به آپارتمانهای خود بروند.

 ظاهرا ترکیدگی لوله آب از سیستم اطفا حریق باعث از کار افتادن 8 آسانسور مجموعه شد و املام تعمیر که مدیریت برج را برعهده دارد گفت دلیل اصلی خرابی لوله های آب بوده است.

 یکی از ساکنان که در طبقه 78 می نشیند گفت بعد از یک روز کاری پر استرس، با خستگی به برج بازگشته و مجبور شده تمام پله ها را به سمت بالا پیاده طی کند...!

 

 



داستانک؛ سطل پر از میوه

 داستانک؛ سطل پر از میوه

 
 
 
یاد بگیریم اطلاعاتمان را با یکدیگر تقسیم کنیم نه اینکه به یکدیگر حرف زشت بزنیم دوستان خوبم...!

 
 
 

روزی مردی برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی بزرگ با درختان میوه داشت.

در همسایگی او خانه ای قدیمی بود که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش می داد.

یک روز صبح خوشحال از خواب برخاست و همین که به ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است. سطل را تمیز کرد، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود پر کرد تا برای همسایه ببرد.

وقتی همسایه صدای در زدن او راشنید خوشحال شد وپیش خود فکر کرداین بار دیگر برای دعوا آمده است.

وقتی در را بازکرد مرد به او یک سطل پر از میوه های تازه و رسیده داد و گفت : " هر کس آن چیزی را با دیگری قسمت میکند که از آن بیشتر دارد...!!

 

 



برچسب ها : ,

طبیعی ترین روبات دختر در جهان +عکس

  طبیعی ترین روبات دختر در جهان

 
علم و فرهنگ به نقل از روزگار نو : این روبات حتی قادر است لبخند بزند و برخی حرکت های عجیب و غریب را از طریق دهان و دیگر اعضای صورت خود انجام دهد...!
 
طبیعی ترین روبات دختر در جهان در چین ساخته شد. این روبات که تعجب همگان را برانگیخته، توانایی صحبت کردن و خوانندگی را دارد.
 
این روبات «جیمینوید اف» نامیده شده و شباهت بسیار زیادی با انسان های طبیعی دارد. این روبات حتی قادر است لبخند بزند و برخی حرکت های عجیب و غریب را از طریق دهان و دیگر اعضای صورت خود انجام دهد.

«هیروشی ایشیگورو» سازنده این روبات، طی اظهاراتی در این باره گفت: محرک های مکانیکی پیشرفته ای زیر پوست این روبات کار گذاشته شده از همین رو قادر است چنین حرکاتی انجام دهد.

 وی در ادامه افزود: قیمت هر یک از این روبات ها 110000 دلار است. امیدوارم که با ساخت این روبات، گام جدیدی در این دنیا برداشته باشم.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com


برچسب ها : ,,,,,,,,

زوجی که 372 سال سن دارند +عکس

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com  زوجی که 372 سالسن دارند...!!! ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
ربن و فلور به گفته دانشمندان به ترتیب 33 و 29 سال سن دارند که اگر سن آنها را به صورت سن انسانی در بیاوریم هر کدام به ترتیب 198 سال و 178 سال سن دارند.
 

این دو پرنده که در پارک پالتونز در رامسی در همشایر زندگی می کنند، قدیمی ترین زوج از نوع پرندگان موسوم به تانی فروگموث هستند که در جهان موجود هستند.

تانی فروگموث جغدهای استرالیایی هستند که فقط انتظار می رود 14 سال زنده باشند (سن مخصوص خود)

جامی سامرز دستیار مدیر در این پارک می گوید طبق تحقیقات قدیمی ترین تانی فروگموث نباید بیشتر از 30 سال سن داشته باشد.

وی می گوید جغدها را بدلیل زمان بدنیا آمدن شان فرق دارد، سن و سال شان مثل انسان محاسبه نمی شود و اگر بخواهیم محاسبه را مثل سن انسان در نظر بگیریم، آنها هر دو روی هم بیش از 372 سال سن دارند و بدلیل زندگی کنار هم ، می توان به آنها قدیمی ترین زوج دنیا را داد.

گفتنی است طبق تصاویر ، آنها  در حال مراقبت از ویلو که 9 هفته سن دارد، هستند.

جغد استرالیایی می تواند تا 21 اینچ رشد کرده و 1.5 پوند وزن بگیرد.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com
 


برچسب ها : ,,,,,,

خبر وحشتناک برای کاربران اینترنتی + عکس

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com   خبر وحشتناک برای کاربران اینترنتی ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
بر وحشتناک گاردین در مورد کشورهایی که کاربران اینترنتی شان مورد جاسوسی قرار می گیرند، موید آن است که کاربران ایرانی، قربانی اصلی برنامه سری اف بی آی و NSA در ضبط و مانیتور کردن اطلاعات در دنیا هستند.
 

طبق نقشه ای که می بینید کشور ایران و کاربران اینترنتی ایرانی که با رنگ قرمز در نقشه نشان داده شده اند، قربانی اصلی جاسوسی اطلاعات بر اساس ابزار فوق سری امریکا در جهان است.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

به همین خاطر و بر اساس مدارک مستند و غیر قابل انکار، حکومت ایران باید مراتب اعتراض شدید خود را در مجامع بین المللی مطرح کند.


 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دختر 13 ساله با آی کیوی بالاتر از انیشتین!

 علم و فرهنگ ؛ H222.LoxBlog.Com  دختر 13 ساله با آی کیوی بالاتر از انیشتین! علم و فرهنگ ؛ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
بهره هوشی «نها رامو» نوجوان 13 ساله هندی بیش از «استفان هاوکینگ» و «آلبرت انیشتین» اعلام شده است.

 

 

این دختر نوجوان در امتحان ورودی مدرسه موفق به کسب بالاترین نمره ممکن شد و به همین دلیل به اصرار والدین در آزمون های انجمن افراد با بهره هوشی بالا (منسا) شرکت کرد.

بهره هوشی «نها رامو» در آزمون های هوش انجمن منسا برای افراد زیر 18 سال، 162 اعلام شده است که بیش از بهره هوشی «بیل گیتس»، «استفان هاوکینگ» و «آلبرت انیشتین» است؛ IQ این افراد به ترتیب 140، 160 و 160 تخمین زده می شود.

 

علم و فرهنگ ؛ H222.LoxBlog.Com

این نوجوان هندی در سن هفت سالگی به همراه خانواده اش از بنگلور به لندن مهاجرت کرد. «نها» که امیدوار است در آینده در رشته مغز و اعصاب در دانشگاه هاروارد ادامه تحصیل دهد، به اذعان خودش در هنر و موسیقی دچار مشکل است!

 انجمن افراد با بهره هوشی (IQ) بالا (منسا) در سال 1946 میلادی در انگلیس شکل گرفت و در حال حاضر بیش از 110 هزار نفر از 100 کشور جهان در آن عضو هستند.

 


 



برچسب ها : ,,,,,

داستانک؛ دستش را بگیر...!

   داستانک؛ دستش را بگیر...! 


 
در هر رابطه ی دوستی ای، ماهیت اعتماد به قید و بندهاش نیست، به عهد و پیمان هاش هست. پس دست کسی روُ که دوست داری رُو بگیر، به جای این که توقع داشته باشی اون دست تو رُو بگیره..
 

 دختر کوچولو و پدرش از رو پلي ميگذشتن. پدره يه جورايي مي ترسيد، واسه همين به دخترش گفت: «عزيزم، لطفا دست منو بگير تا نيوفتي تو رودخونه

 دختر کوچيک گفت:«نه بابا، تو دستِ منو بگير..»

پدر که گيج شده بود با تعجب پرسيد:چه فرقی میکنه؟!!!!!؟؟؟؟

دخترک جواب داد: «اگه من دستت را بگيرم و اتفاقي واسه م بيوفته، امکانش هست که من دستت را ول کنم. اما اگه تو دست منو بگيري، من، با اطمينان، ميدونم هر اتفاقي هم که بيفوته، هيچ وقت دست منو ول نمي کني

در هر رابطه ی دوستی ای، ماهیت اعتماد به قید و بندهاش نیست، به عهد و پیمان هاش هست. پس دست کسی روُ که دوست داری رُو بگیر، به جای این که توقع داشته باشی اون دست تو رُو بگیره...!

 


 



برچسب ها : ,,,,,,,,

فیلم: وقتی انسانیت می میرد...!!!

 

فیلم: وقتی انسانیت می میرد...!!

 

 

 
 
 
خشم این روزها سوئد را در بر گرفته است. مردی به جای كمك به مرد دیگری كه روی ریل مترو افتاده محتویات جیبش را خالی می كند و با خونسردی به راه خود می رود.
 

 

برای دانلود کلیپ ؛ اینجا را کلیک نمائید...!

 



برچسب ها : ,,,,

رحلت امام خمینی (ره) + داستانک

سایت علم و فرهنگ ؛ H222.Loxblog.cOM  هدیه امام ، از خانم ایتالیایی به دختر شهید...! سایت علم و فرهنگ ؛ H222.Loxblog.cOM

 
ضمن عرض تسلیت به تمامه هموطنانه عزیزمون برای رحلت امام خمینی (ره)؛ امروز برای این اتفاق ، داستانکی از ایشان قرار میدهم ؛ امیدوارم خوشتان بیاید...!
 
 
 



شروع داستانک : یكی از اعضاء دفتر امام نقل كرد: چندی پیش یك خانم ایتالیائی كه شغلش ‍ معلمی، و دینش مسیحیت بود، نامه ای پر مهر و ابراز علاقه شدید به امام خمینی (مدظله العالی) نوشته بود، و همراه آن، یك گردنبند طلا برای حضرت امام فرستاده بود و نوشته بود كه این گردن بند، یادگار آغاز ازدواجم می باشد، از این رو آن را بسیار دوست دارم ، آنرا به نشان علاقه و اشتیاقم نسبت به شما و راهتان، اهداء می كنم .

 مدتی آن را نگهداشتیم و سرانجام با تردید به اینكه امام آن را می پذیرند یا نه ، همراه با ترجمه نامه ، خدمت امام بردیم ، نامه به عرض ایشان رسید و گردنبند را نیز گرفتند و روی میز كه در كنارشان بود گذاردند.

 دو سه روز بعد، اتفاقا دختر بچه دو یا سه ساله ای را آوردند و گفتند پدر این دختر، در جبهه مفقودالاثر شده است . امام وقتی متوجه شدند، فرمودند: او را بیاورید، دخترك را به حضور امام بردند، امام او را روی زانوی خود نشاند و نوازش داد، و آهسته با او سخن گفتند، با اینكه بچه افسرده بود، بالاخره در آغوش امام خندید، آنگاه امام ، احساس نشاط و سبكی كرد، سپس دیدیم امام ، همان گردنبند را كه خانم ایتالیائی فرستاده بود، بر گردن دختر بچه انداختند و در حالی كه دختر بچه از خوشحالی در پوست نمی گنجید از خدمت امام بیرون رفت.

 

علم و فرهنگ - H222.LXB.ir



برچسب ها : ,,,,,,,

جوانی 20 ساله با بدن 160 ساله!! +عکس

 جوانی 20 ساله با بدن 160 ساله

جوانی 20 ساله با بدن 160 ساله +عکس

 
 
ابتلا به بیماری های نادر می تواند زندگی را از همان دوران کودکی برای افراد سخت و طاقت فرسا کند مخصوصا اگر 8 برابر سریع تر پیر شوید و مانند یک پیرمرد 160 باشید!!!
 
 
 

کهولت سن به سراغ هر انسانی خواهد آمد اما بیماری های گذر عمر یکی از مشکلاتی است که تعداد کمی از انسانها به آن مبتلا هستند.

 "دان اندرو" جوانی 20 ساله است که 8 برابر انسان های عادی پیر شده است چرا که به بیماری خاصی و نادری به نام "Hutchinson-Gilford progeria" مبتلا شده است.

 در تمام دنیا تنها 74 نفر به این بیماری مبتلا هستند اما در مورد "دان" این مورد خیلی مهمتر بوده است چرا که او بیش از دیگران از این بیماری رنج می برد و بدنش به مانند انسان های 160 ساله شده است و ...



برچسب ها : ,,,,,

.